Showing posts with label classmates. Show all posts
Showing posts with label classmates. Show all posts

TRIP TO LANGKAWI

May 30, 2017
Assalamualaikum & Hi there,


So after berbulan tak update sebab memang tak nak jadi active user pon just suka je kat blog ni huhuhu, today nak cerita about my trip to langkawi, maybe some tips yang probably ramai dah tahu but for those yang tak tahu lagi ada lah bagi tips sikit kat sini ye :)